Tubanters 1 en nacompetitie, veelal treurnis en onbegrip..

Tubanters 1 mocht zich ook dit seizoen weer melden voor de nacompetitie. De club en het “toetje” kennen niet echt een succesvolle geschiedenis. Geen kampioen, misschien toch promoveren? Of gelukkig degradatie ontlopen en een extra kans op handhaving. Het kan een gods-geschenk zijn, maar voor de Enschede formatie is het geen blauwe, maar zwarte geschiedenis. […]